15 Ekim 2009

Fatih'in Aslanları..!!

Aşağıda Fatih Terim'in istifası kesinleştikten sonra medyada çıkan "olası" adayların verdiği milli takım demeçleri var..!!
Ne kadar doğru oldukları tartışılır ama biz "evet bu adamlar bunu söylemiştir.!" dersek içlerinden sadece Löw ve(ulan hızlı okuyunca beyaz eşya markası gibi oldu.!:)) Abdullah Avcı'nın demeçleri insana dürüst geliyor..!! Diğerlerinin söyledikleri ise sanki "teklif olursa hazırım ama olmazsa da ben zaten hazır olmadığımı yada bu görev için X'in daha iyi bir seçenek olduğunu söylemiştim.!" gibi geliyor..!!
Gerçi daha dün bir bugün iki, Allah bilir önümüzdeki günlerde kimlerden, daha ne açıklamalar duyarız..!!
Bu arada Yılmaz Vural'ı bilerek bu ekibe dahil etmedim onun bizdeki yeri ayrı, ona özel en az 4-5 post yakışır..!!"Hocalığımı yapan ve üzerimde çok emeği olan Fatih hocamın istifasına çok üzüldüm..!! Kendisi ile hem futbolculuk dönemimde, hem de ümit milli takımda teknik adam olarak birlikte görev yapmıştık..!! Fatih Terim, Türk futboluna hem yetiştirdiği futbolcular, hem de teknik adamlar ile büyük hizmet verdi..!! Kendisi, Türk futbolunun gelişmesinde büyük katkıya sahiptir..!! Bu nedenle öğrencisi olarak istifasına çok üzüldüm..!!"
Tolunay Kafkas
***
"Antrenör olmak benim için henüz erken, belki ilerde..!! Ama faydalı olabileceğim bir kadro oluşturulur, bana da ihtiyaç duyulması halinde, yapacaklarımla hazırım..!!"
Hakan Şükür
***
"Fatih Terim'in veda maçı olması üzücüydü..!! Yaş olarak genç olduğumuzu söylemeliyim, bizim jenarasyonda olan Ertuğrul Sağlam, Rıdvan Dilmen, Tolunay Kafkas, Ünal Karaman ve diğer aklıma gelmeyen isimlerin hayalinde milli takım vardır..!! Bizim de hedeflerimiz arasında bu var, ama bunun zamanını bilemem yine de adımızın geçmiş olması gurur vericidir..!!"
Bülent Uygun
***
''Milli Takım teknik direktörlüğü benim en büyük hedefim..!! Milli takım altyapısında çalıştım, pek çok önemli oyuncuyu futbolumuza kazandırdım ve ekibimle bir jenerasyon yakaladık..!! Milli takıma aday oyuncuların yüzde 70-80'i ile çalıştım şu anda benim dışımda bu modelde bir teknik direktör yok..!! Milli takımda çalışacak teknik direktör milli takımlar altyapısını iyi bilmeli..!! Milli takıma layık görülmem durumunda göreve hazırım..!! Milli takımda oynayabilecek, oyuncu topluluğuyla çalıştım, her açıdan hazırlıklıyım..!!''
Abdullah Avcı
***
"Milli Takım antrenörlüğü tabii ki gurur verici, bu konuda ilk olarak bizim adımızın anılması, kamuoyunda, televizyonlarda, gazeletelerde, Milli Takım'dan başarı bekleyen insanların bizim adımızı sunması, son derece sevindirici..!! Benimle alakalı olan bu düşünceler için çok teşekkür ediyorum..!!"
Ertuğrul Sağlam
***
"Bana gelen bir teklif yok..!! Türk medyasında hergün bu görev için yeni isimler ortaya atıldığını biliyorum..!! Bir Türk futbolu uzmanıyım, kulüp düzeyinde orada yollarca çalıştım ama şu an bunları konuşmanın sırası değil..!!"
Joachim löw

Hiç yorum yok: