24 Aralık 2009

Ben yokken..!!

Yeni Yıl'ın yaklaştığı şu günlerde işlerin yoğunluğundan dolayı hertürlü gündemden olabildiğince uzaklaştım, sadece gazete ve geceyarısı haberlerinden takip edebildiklerim kadarıyla önemli gelişmeler şöyle;Fenerbahçe(m) Ligi Trabzon galibiyetiyle lider kapattıktan sonra, Ziraat Türkiye Kupasında da güzel İzmir'imin Altay'ını ikisi Özer'in biri de Mehmet Topuz'un ayağından gelen goller ile 3-0 yendi ..!! Maçın geniş özetini izledim, rakip ne kadar alt lig takımı olsada Fenerbahçe'nin eksiklerinden dolayı çekişmeli, güzel bir maç oldu..!!Uefa Avrupa liginde ki rakibimiz Lille'de Nancy'yi alıştıkları skor ile 0-4 geçmiş..!! Umalım ki "Hızlı giden atın boku seyrek düşsün!"..!!Brawn GP'nin çoğunluk hisselerini satın alan Mercedes-Benz, yedi kez Dünya Şampiyonu olan Michael Schumacher'i Mercedes GP Takımının birinci pilotu olarak transfer etmiş..!!
işte haber bu diyorum ve ekliyorum seneye F1 inşallah TRT'den yayınlanmaz..!!

Hiç yorum yok: