1 Aralık 2009

2012..!!

En sonunda dün 2012'ye gidebildim..!
Film Mayalar’ın hesabına göre 21 Aralık 2012 tarihinde insanlık çağının sona ereceği ve bu sonun büyük felaketlerle birlikte geleceği işleniyor..!! Gösterime girdiği günden beri konuşulan kıyamet filmlerinin değişmez yönetmeni Roland Emmerich yapımı olan film özellikle görsel efektleriyle izlenmeyi hakediyor..!
Bazı sahnelerin(sıkıcı olabilecek kadar.!) gereksiz yere uzatılması, Amerikalıların her başkanının illaki kahraman olacağı ve sıradan bir Amerikalının binlercesinin hayatını kurtarması artık R:Emmerich filmlerinin değişmezi olmaya başladı(bknz.The Day After tomorrow, The Independence Day..)..!!Bu filmde de Danny Glover ABD'nin kahraman ve müşfik başkanı , John Cusack'ta sıradan(Ailesini seven ama ayrı sorumsuz baba, başarılı olamamış bir yazar vs.) bir amerikan vatandaşı olarak karşımıza çıkıyor..!!
Eğer şöyle sağlam kurgulanmış bir senaryo ve iyi oyunculuk bekliyorsanız biraz hayal kırıklığı yaratabilir ama "2 buçuk(Nişantaşı City life'ta reklamlar ile 3 saat!!) saat sürecek yüksek tempolu bir felaket filmi bana yeter" derseniz hemen gidin derim..!! Ben şahsen sıkılmadan izledim ama çıktığı zaman DVD'sini almayı düşünmüyorum..!!
Bu arada biraz acımasız olacak ama, 3 saat boyunca en hoşuma giden şey film başlamadan önceki Avatar(Airbender olanı değil.!) filminin fragmanıydı..!!

Hiç yorum yok: