2 Mayıs 2011

A Banner story..!!


Yogun istek ve poh-pohlanma uzerine size bannerimden bahsetmeye karar verdim..!!
Ilk bu blog isine girdigimde blogun adi Biz buradayiz'di ve bannerimi gecmisten gunumuze Fenerbahce'li futbolcularin kucuk kucuk resimleri ile paint programi kullanarak yapmistim..!! Calistigim isyerinde firsat buldukca girip birseyler yazip paylasiyordum.!! Yine blogla ugrastigim gunlerden birinde isyerime gelen Kerem Hunal blogumu gordu ve (artik banner ne kadar acinacak durumdaysa!?) bana bir hediye verecegini soyledi..!!
Ertesi gun telefon acarak maillerimi kontrol etmemi istediginde hediyenin ne oldugunu tahmin etmistim ama ben de bu kadar "beni anlatan"bir sey beklemiyordum acikcasi..!!
Onunla yaptigimiz ailem, Fenerbahce'm ve sinema uzerine muhabbetlerimizi bir araya toplayarak bu banneri ortaya cikartmis..!!
Beni taniyanlar bu banneri gordugunde sag ust kosedeki beni, hemen onumdeki gremlin'in arkasindaki Ayberk'i(oglum!), Star Wars'a, Batman'a, pac man'a ve tabiiki Fenerbahce'ye olan hayranligimi net bir sekilde gosterdigini soylerler..!!
Buradan Kerem'e tekrar tesekkur ederim, ellerine saglik..!!

1 yorum:

firatimo dedi ki...

Çok güzel bir banner hakkatten ben de soracaktım çok uzun süredir... hep aklımdan çıkıyor.

Unionclub