29 Mart 2009

TRT(Türkiyenin Rezalet Televizyonu...)


Bunlar adamı delirtirler..!! Açtım televizyonu F1 izleme niyetiyle 5. turda TRT'nin yayını gitti hemen bir panikle normal anten buldum taktım derken yarışı buldum ama, ulan ordadamı şifre girer be..?? Dünyanın en çok izlenen Motor Spor'u yarışının yayın hakkını alsanız ne olur yayınlamayı becerecek kafa olmadan..?? Hayır Digitürk, D-Smart hiçbirinde yayın yoktu yarışın sonlarını RTL'den izleyebildim(bu arada Alman'lar nasıl şifresiz yayınlıyor..?) ama sıralamayı görünce iyice tav oldum kapattım onuda..!!İnşallah diğer yarışa kadar işi öğrenirlerde yine ellerine yüzlerine bulaştırmazlar..!!

Sıralama ise şöyle :

1 Jenson Button Brawn-Mercedes

2 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes

3 Jarno Trulli Toyota

Massa 45. turda yarışa veda etti(miş)..


1 yorum:

Adsız dedi ki...

11 yıldır Formula 1 izliyorum Trt gibi bir kanalda olduğu sürece izlemicem. 10 yıl önceki yarışı izliyomuş hissi veren renkler ve sesler, bağlantıları beceremiyolar. Aldığı gün uydu yayını neden kesiyolar ya Rtl dünyaya yayınlıyo zaten. Sıkıcı geri kafalı beceriksiz devletin gri yüzünü yansıtan kalitesiz Trt elini spor organizasyonlarından çek. Borunun içinden gelen spiker seslerin kulağımızı tırmalıyo.