25 Mart 2009

Milliyet Çocuk

Malümünüz geçen hafta sağolsun Fenerbahçe(m) içime öyle bir sıkıntı soktuki değil birşeyler yazmak futbol topu görmeye tahammülüm yoktu..!!
Bütün bir hafta sonu rakiplerimizin aldığı her kötü sonuçta bizimkilere giydirdim durdum..!! Neyse ki hafta bitti de azaptan kurtuldum..!! Sonra baktım, Bizim "Dede" Kapadokya'larda gezip stres atıyor bende benzer bir yöntem uygulayarak kendimi Sahaflara attım..!!
En iyi 70 jenerasyonunun bildiği bir dostumla da Kadıköy Alışveriş Merkezi'nin içindeki sahaflarda karşılaştım, Milliyet Çocuk..!!
Belki de sahaf alışverişlerimde bir ilk olarak hiç pazarlık etmeden parası neyse çıkartıp verdiğim ilk ve tek ürün olarak benim şahsi tarihime de geçti..!! Bilenler hatırlar Asteriks'i Red Kit'i ve benim futbolu ve Barcelona'yı bu kadar sevmemdeki en büyük etken "şimşek Santrafor" Eric Kai Castel'i tanıdığım(her türlü iddaya girerim) dünyanın gelmiş-geçmiş en sağlam çocuk dergisidir milliyet çocuk..!!
Çizgi roman manyakları için neredeyse bir peygamber gibi olan Enki Bilal'in çalışmaları ve orta sayfalarına zımbalanmış Dünya Klasikleri(Julas Verne'in eserleri,Sherlock Holmes'in maceraları vs) ile beni tanıştıran ve gerçek anlamda okumayı sevdiren bir dergi olmuştur..!! Asıl işin ilginç kısmı sadece tek sayısını okumasına ve hikayelerin çoğuna aşina olmamasına rağmen 8 yaşındaki oğlumda da çok güzel bir etki bırakmış olması..!!

1 yorum:

ihsan dedi ki...

Akülü araba kazanma umuduyla Türkiye Çocuk alan tiynetsizlere inat, yaşasın Milliyet Çocuk! (ve ekürisi Doğan Kardeş!)