31 Mart 2009

Kutsal Forma..!!


Bugün Hayatım Fenerbahçe bloğunda bir post vardı "REKLAMSIZ" diye..!
Fenerbahçe'nin 2003/04 senesinde Almanya'daki hazırlık maçlarına neden göğüs reklamı olmayan formalarla çıktıklarını anlatıyordu..!!
Benim de yıllar yılı göğüslerine reklam alınmamış formalar hep daha çok hoşuma gitmiştir..!! Bu yüzdendir ki herhalde ölene kadar(ölünce de tabutumun üzerinde..) yüzüncü yıl formamın çubuklu tarafı olacaktır benim üzerimde..!!
Belki de Barcelona'lıların meşhur "bu forma kutsaldır" diyerek yıllarca formalarına göğüs reklamı almamalarıdır benim Barca'ya sempatim..!!
Gerçi kimi takımların formalarına da yakışmıyor değil hani reklamlar, mesela Liverpool-Carlsberg, Manchester United-Sharp(eski), İnter-Pirelli vs..!!
Hala zaman zaman maçlarda çeşitli nedenlerden dolayı göğüs reklamı olmayan formalar görmek mümkün, işte onlardan bazıları..!!uniforme de sagrada-kutsal forma
(umarım doğru çevirebilmişimdir..)
Liverpool bu sene şampiyonlar liginde Fransa'da Marsilya ile oynadığı maça kanunlar gereği göğüs reklamı olmadan çıkmak zorunda kaldı..! Lazio'da bir dönem Pes ve Puma arasındaki anlaşmazlıktan dolayı bir kaç maça reklamsız çıkmıştı..Fc Cophenagen(gerçi onlarda bu sene Carlsbergile anlaşmış galiba)Atletico bilbao..
Kocaeli'nin durumu ise malumunuz "biraz" ekonomik..!!

Hiç yorum yok: