11 Kasım 2010

Fenerbahce - Monte Paschi Siena..!!

Deplasmanda Barcelona'yi yendigimiz gun 2 yil aradan sonra bir basket macina gitmeye karar vermistim..!! Karsilasmaya 2 gun kala biletlerinde bitmesiyle iyice gazlanmis, kendi capimizda arkadaslarla organize olmus ve macin baslamasina daha 3 saat kala Sinan Erdem'in orada bulusmustuk..!! Salon ile ilgili dikkatimi ceken seyler ulasimin kolayligi, salonun giris-cikislarinin basitligi ve kullanisliligi, salon etrafinin duzenlemesiydi..!!
Maci beklerken konusulan seyler ise Aziz Yildirim'in LigTV'ye yaptigi aciklamalar ve agziyla kus tutsa dahi taraftarin Kaya Peker'i(ben dahil!) bu takimin oyuncusu olarak kabullenemeyecek olmasiydi..!!
Macin teknik-taktik analizi konusunda Maliano gibi arkadaslar daha aydinlatici olacaklarindan o kismi onlara birakiyorum..!!
Yapilan muazzam savunma ve buna paralel Barcelona'dan sonra Siena'yi da 60'li sayilarda tutmak, tribunleri dolduran 15.000 kisi(ama yinede daha organize olmak ve maci daha dikkatli takip etmemiz gerek!), Mirsad'in harika oyunu(bu gun Kanyon'da kendisini bizzat tebrik etme sansini yakaladim :D) ve butun bunlarin uzerine bayan basketbolcularimizinda Macar takimi MKB Euroleasing Sopron’u 89-72 yenerek 3'te 3 yapmasi dun aksami gercekten tadindan yenmez yapti..!!
Tabiiki kizlarimizada buradan tebrikler yolluyorum..!!
Bu 4'te 4'un devami takimdaki ufak tefek uyumsuzluklar(ozellikle hucumda!) asilinca gelecektir..!!

Hiç yorum yok: