24 Mayıs 2009

Heavy Metal(örneklerle)..!!

Death metal:
Sabah uyandım annemi doğradım, babamı doğradım, bakkala gittim bakkalı
doğradım. Bu yüzden çok mutluyum.
Doom metal:
Sabah düşümde annemi doğradım, babamı doğradım, bakkala gittim bakkalı
doğradım. Bu yüzden bunalımdayım.
Gothic metal:
Sabah uyandım ne göreyim anne doğranmış, babam doğranmış, bakkala gittim o
da doğranmış bu yüzden şüpheliyim karamsarım.
Black metal:
Sabah uyanamadım. Hala uyuyorum umarım annem, babam, bakkal doğranmıştır. bu yüzden
zevk alırım.
Trip hop metal:
sabah uyan, valideyi kes, pederi kes, bakkalın suçu yok, bu yüzden trip yapıyorum hopluyorum.
Thrash metal:
Uyku mu? siktiret, annem mi? amaan, babam mı? Hiç sevmezdim, bakkal mı? Dükkânını da
soymuşlarmı.
Power metal:
Uyanmaz olaydım, annemi doğramışlar, babamı doğramışlar, tavernayı
dağıtmışlar, bu yüzden kını kılıcı alıp öç almaya gideyim.
Grindcore:
beorghborghbeeeeorghorghoerherrbog boggrehoooorroooo. Bu yüzden
boooorghooogr..!!

Yukarıda "yorumlanan" parçanın orjinal adı "Last Caress", gurubun adı da "Misfits".

Parçanın sözleride şöyle..!!

I got something to say
I killed your baby today
and it doesn't matter much to me
...
I got something to say
I raped your mother today
and it doesn't matter much to me
...
go sweet lovely death
I am waiting for your breath

Hiç yorum yok: