19 Mayıs 2009

Aileyi Birleştirmeye Geliyor...

Şadan Kalkavan Büyük Kulüp'te Tanıl Küçük, Hakan Bilal Kutlualp, Selim Soydan ve Tezcan Yaramancı ile birlikte düzenlediği basın toplantısında Başkan adaylığını açıkladı..!!
"Maalesef 11 yıllık başkanlık döneminde Aziz Yıldırım gemimizi karaya oturtmuştur(Armatör yaa, o yüzden gemi hesabı). Ben dağılan camiayı birleştirip Avrupa'da ve Türkiye'de kupa kaldıran bir Fenerbahçe hedefi ile sarı lacivert gemisini(yine gemi..!) yine yüzdürmek için geliyorum..!!"
Kulüpte demokrasi adına birinin aday olması gerçekten çok iyi ama ben Aziz Yıldırım'ın büyük bir oy farkıyla başkanlığa devam edeceğine inanıyorum..!! Aslında doğru olanında bu olduğunu düşünüyorum..!! Şadan Kalkavan konuşmasında hep futboldaki başarısızlıktan bahsetti ama ben onun ve Selim Soydan'ın bu takımın futbol sorumluları oldukları zaman gelen(şampiyonluk hariç, onda da Ali Şen faktörü daha fazladır..!) bir transfer ve uluslararası başarı hatırlayamadım..!!
Neyse inşallah bu şeçim dönemi Fenerbahçe(m)'e hayırlı olur..!!
(fotolar resmi sitedendir..!!)

Hiç yorum yok: