8 Haziran 2009

Yaz aylarının eğlencesi..!!

Dün ben ve 150 kadar arkadaşım bütün gün motosiklet üzerine bir o yana bir bu yana gide-gele akşam eve ölü gibi gittim..! Alınan bir duşun ardından direk yatağa gidildiği için pazar günü ne olup bittiğinden bihaberdim..!!
Bu sabah uyanıpta internete girince neler olup bittiğini gördüm, benim için pekte sürpriz olmayan boş tirübünlerin önünde yarışılan F1 Türkiye GP'si ve Button galibiyeti, hersene olduğu gibi sonu gelmez transfer dedikoduları ve her gazetede, her sitede, her köşede, her geçen gün daha da boka saran "Topuz transferi"..!!
Dün akşam KanalTürk'te QTM'nın "saygın" isimlerinin yer aldığı Telegol programına bağlanan, bağlananaymış..!! Topuz Hurma'ya şöyle demiş, o Topuz'a böyle demiş sonra Topuz Rıdvan'ı aramış-ağlamış, o da Aziz Yıldırım'ı aramış, Aziz Yıldırım'da Hurma'yla Recep Mamur'u aramış ama o sırada tüpçü tayfası ellerine forma Antalya'ya uçuyormuş, bu ne anasını satayım Dallas mübarek..!! Eskiden yaz ayları sadece yalan transfer haberleriyle geçiştirilirdi, bu sene ne güzel başladı, şimdi Ahmet Çakar'da olaya dahil olduya hayatta çözemezler mevzuyu ..!
Bir gün uzak kalınca insan anlıyor medyamızın güzelliğini, Allah başımızdan eksik etmesin..!
(Bu arada canarino giallo'nun "Yavşak Sadece Bit Yavrusuna Verilen İsim Değildir" isinli postuna bittim, ellerine sağlık..!!)

Hiç yorum yok: