24 Haziran 2009

Hoşgeldin Bekir..!!

"Sportif Direktörümüz" Aykut kocamanın eşliğinde bugün 3 yıllık sözleşmeye imza atıp "çubuklu'yu" giyme şerefine erişen yeni savunmacımız Bekir Ertegün;
Hoşgeldin..!
''Kalıcı olmak buralara gelmekten daha zor...!! Benden önce, sadece Fenerbahçe'de değil, diğer kulüplerde de tutunamayıp giden arkadaşlarım oldu...! Bunda belki şanssızlıklar da geçerli olabilir veya başka etkenler vardır...! Benim böyle bir korkum yok, kendine güvenen bir oyuncuyum..! Yıllardır bu ligin önemli renklerinden birisi olan bir takımın kaptanı olarak buraya geldim..! Yaşadığım çok şey var, tecrübemin az olmadığına inanıyorum, çok çalışmam gerektiğini, şansları iyi değerlendirmem gerektiğini düşünüyorum...!! Korkmuyorum, elimden gelenin en iyisini yapacağıma inanıyorum..!"
Bu sözler yeni transferimiz Bekir Ertegün'e ait,..! Bekir'de aynı Özer hurmacı gibi olgun ve umut veren bir transfer izlenimi bıraktı bende..!! İnşallah "çubuklu'nun" değerini bilip ona verilecek her şansı iyi değerlendirir ve Fenerbahçe'mize uzun yıllar başarıyla hizmet eder..!!

1 yorum:

Adem dedi ki...

iyi transfer kim ne derse desin...