20 Şubat 2010

Lille 2-1 Fenerbahçe

İşlerin yoğunluğundan(maşallah diyelim.!) dolayı bloga 2-3 günde bir girebiliyorum, o yüzdendir ki maç yazıları hep geç kalıyor, aynen bu maçınki gibi..!!
Aslında Lille'de alınan 2-1'lik skor kötü gözükmese de benim gibi Fenerbahçe'lileri üzen aslında en kötü 1-1 veya 2-2'lik bir skorlada dönebilecek olmamız ama başaramamış olmamız..!!
Daum'un sakatlığı tam geçmemiş Lugano'nun yerine, hatta oyun içinde sakatlandıktan sonra bile Önder veya Bekir tercihlerini değerlendirmemiş olması, 2-1'den sonra da Güiza'nın yerine veya yanına Semih'i koymaması eksilerimizdi..!!
Onun haricinde de sahada o günlerdir büyütülüp, göklere çıkartılan Lille falan yoktu..!!
Adamların en büyük, hatta tek olumlu yaptıkları iş dikine ve hızlı oynamaktı ama en büyük silahları olan kontradan net pozisyon bulan hep biz olduk..!!
Ve Vederson'un golü; herşeyden önce bu golü başka biri(özellikle Fenerbahçe'de oynamayan biri.!) atmış olsaydı öve öve bitirilmez, tadından yenmezdi ama bizim Vederson attıya anasını satayım, "görmeden vurdu gol oldu!", "kaleci önde olmasa gol mol olmazdı!", "ordan yüz kere vursa biri gol olur!" vs.vs. demecleri arka arkaya..!!
Ne diyeyim bilemiyorum, sadece Allahınızdan bulun..!!

4 yorum:

C3Moi dedi ki...

hayvani bir goldü. müthişti....

Adsız dedi ki...

Çok iddialı mı olacak bilmiyorum ama Guiza+Bilica+Deniz bir adem etmez. :/ Bilica 6+2'nin 2sinden biri işte. Guiza'yı postala :/:/

tamchee dedi ki...

@C3Mo
Bende onu diyorum "müthişti" ama milletin dilinde "bal", "şans" ayıptır yaa..!!
@Feyyo
Sana katılıyorum kardeşim ama Bilica'nın dışında diğer ikisinin oynatılması baştan hataydı ve bu hata Daum'a ait.!! Bilica'da şu anda lanet olsunki alternatifsiz olduğu için var..!!

Adsız dedi ki...

Ama demene gerek yok bende aynen üle düşünüyorum.:)