5 Haziran 2009

Topuz transferi..!!

Mehmet Topuz dün akşam Bjk ile el sıkıştı, doğuştan Bjk'li olduğunu açıkladı..!
Bugün Kayserispor genel menajeri Süleyman Hurma çıktı "Mehmet hala Katseri'nin futbolcusu.! Biz Mehmet Topuz transferinde önceliği Fenerbahçe'ye verdik, onlara Pazartesi'ye kadar süre tanıyacağımıza söz verdik O yüzden "şu takımı tutuyorum, bu takımı tutuyorum.!" şeklinde beyanlar verme dedik.!" dedi..!!
Şimdi de Kulübün resmi sitesinden "Kulübümüz, Kayserispor ile Mehmet Topuz'un transferi konusunda anlaşmaya varmıştır" açıklaması geliyor..!!
Eee..?
Bu saatten sonra (Fenerbahçe'li taraftarlar tarafından zaten pek istenmeyen..!)Mehmet Topuz'un gelse bile camia tarafından kabul göreceğine pek ihtimal vermiyorum..!! Topuz'da Fenerbahçe maçlarında sergilediği profesyonelliği transfer zamanında da göstermiş oldu..!!

1 yorum:

Tolga Aşk dedi ki...

iyi futbolcu fakat ben davranışlarından nefret ediyorum.