29 Temmuz 2011

Emmanuel Emenike..!!

 Dün Fenerbahçe taraftarı Emenike'nin 10 milyon € bonservis bedeliyle Rusya Ligi takımlarından Spartak Moskova'ya verilmesi haberiyle bir şok daha yaşadı(k)..!!
Emenike'nin içinde bulunduğu ruh halini düşünecek olursak, adam aslında kendi adına çok doğru bir tercih yaptı..!! Rusya'da çok iyi işler yapacağına da inanıyorum ve şu saatten sonra bize “hayırlı-uğurlu olsun!” demekten başka birşey düşmüyor..!! Bu süreçte yanlış olan Emenike'nin gitmek istemesi ya da satılması değil,yanlış olan bu zamanda böyle bir işi yaparken bir açıklama yapmamak, taraftarı bilgilendirmemek..!! Yönetimin en büyük hatası da bu oldu yoksa illaki gitmek isteyen adamı zorla tutamayacağımızı hepimiz biliyoruz..!!
Ama taraftarı üzen asıl mesele Emenike'nin gitmesi ve ya onun yerinin dolmayacak olması falan değil..!? İleride çok büyük faydalar saglayabilecek bir değeri(aynı geçen sezon Taurasi olayında olduğu gibi!) yalanlar yüzünden yitirmek üzücü..!?
Emenike’nin gitmesi aslında bir bakıma Türk futbolu(!) için iyi bile oldu denilebilir..!? Adam ilk önce yaşı hakkında yalan söyledi sonra Fenerbahçe’ye transferi kesinleşince “sakatım!” ayağına yatıp oynamadı hatta oynamadığı için aldığı şike parasını sayarken görüntüleri bile var..!! Hem zaten asla 9 milyon € da etmezdi..!!
Son olarak; dün sesiz sedasiz gozaltına alınan 4 taraftar en az Emenike'nin gitmesi kadar önemlidir..!!
Gelecekte tribünler de çok daha dikkatli olmamız gerekeceğinin habercisidir bu gözaltılar..!?
Emenike;
# Ayrılık kararını serbest bıraktıkları anda almıştım zaten bu ülkede kalmayacaktım..!!
# Polis bana maçla ile ve sakatlığımla ilgili şeyler söyledi, kanıt olmadığı için beni serbest bıraktılar..!!
# Sorgu da bana hiç bir delil gösteremediler, hiç bir şey ispatlayamadılar sonra serbest bıraktılar..!! Başkanın bile hapiste olduğu bir takımda benim başıma gelebileceklerden çekindim ve bu ülkeden ayrılma kararı aldım...!! Geceleri evden çıkamıyordum..!! Bir daha Türkiye'den teklif gelirse bile bu ülkede oynamam..!!

Hiç yorum yok: