13 Ocak 2009

X-Men Origins: Wolverine

X-Men Origins: Wolverine

Ve en sevilen X Adamın filmi 1 Mayıs'ta gösterimde..
Diğer 3 filmin ve çizgi roman sevenlerin en beğendiği karakterlerin başında gelen Wolverine'in hayatının anlatıldığı bu filmin baş rolünde yine Hugh Jackman var..
Yine X Adamların en sevilenlerinden olan ve ilk 3 filmde gözlerimizin aradığı Gambit'i de izlemek bu filme kısmetmiş..!!
Filme gelince, fragmana bakılırsa baya bi güzel olmuş, inşallah son film gibi sıkıcı olmaz.. Bu filmde Wolverine karakterinin geçmişine yolculuk yapılacak, Canada team'e nasıl katıldığı, iskeletini "adaminyantum" ile nasıl değiştirildiğine vs. tanık olacağız.. Deadpool, Gambit ve Sabretooth gibi yeni mutantlarla da tanışacağımız filmin yönetmeni ise Gavin Hood..
Bu arada belki de kariyerinin en şanslı senesini yaşıyan Jackman, People dergisi tarafından "Yaşayan En Seksi Erkek" seçildi, bu seneki Oscar Ödül Töreni'nin sunuculuğunu yapacak olan Jackman Drive ismini taşıyan bir filmin yanında yakında sahnelenecek bir Broadway müzikaliyle de meşgul olacak.. Dün akşam izlediğim Avustralya filminde de başrol oynayan Jackman'ın heran elinde pençeleri çıkacak gibi mi duruyordu ne..!?

2 yorum:

B. dedi ki...

Wolverine'i severdim baya,ama Jackman'dan önce Eastwood'a vermek gerekir
sadece ben mi benzetiyorum yoksa benziyorlar mı
Eastwood'un eski halleri tabii ki

tamchee dedi ki...

Yaa dimi??
Bende "acaba bir tek benmi benzetiyorum bunu C.Eastwwood'a" diyordum..
Seksiliğini bilemem ama karizma Clint'de 10 gömlek fazla..