4 Ocak 2009

Büyük Başkan - 1..!!


Şu anda Tv'lerde oynayan dizilerin herhangi birinde "huysuz-tonton amca" rolü için rahatlıkla onu düşünebilirdik o meşhur "Kolu" ve garip çıkışları olmasaydı..!! "20 küsür yıldır başkanlık yapıyorum. 3000 den fazla maç izledim. istesem süper antrenor olurum ama fiziğim müsait değil" diye bi laf etmişti zamanında zat-i muhterem..!! Tüccar kafalı, devamlı sakız çiğneyen, çekirdek yiyen abes şahsiyet İlhan Cavcav'dan en son incileri(altından her mesajı çıkartabileceğiniz..)bu sabah okudum..!! İnsan ister sevsin ister nefret etsin Gençlerbirliği'nde oluşturduğu ekonomik yapıyı görmezden gelemiyor..!! Afrika'dan ucuza bir sürü futbolcu getirir 10 tanesi tutmaz 1 tanesi tutar ama tuttumu öyle bir tutar ki bütün masrafları fazlasıyla çıkartır, tabi bu 10 oyuncuyu seçebilmek bile büyük maharettir..!!(Eminim Afrika'ya her gidişinde "aha köle tüccarı geldi.."diyorlardır)
''MHK Başkanı Oğuz Sarvan'a güveniyorum ama yönetimini başarılı bulmuyorum''
"Olanlar çok hoş şeyler değil. Demirören, Beşiktaş'ın başarılı bir başkanıdır. Zaman zaman insanlar hata yapabilir. Ama bunlar olmamalı"
Elindeki sopayı futbolcu Kemal Yıldırım'a göstererek, "İkinci yarıda iyi oynamazsan seni bu bastonla döverim"
Allah başımızdan eksik etmesin..!!

Hiç yorum yok: