12 Mart 2010

Çok güzel oldu..!!

Şimdi bu fenerblog.com açıldıya..?!
Bayağı iyi oldu galiba, mesela ben etrafta bu kadar Fenerbahçe'li blogger olduğunu bilmiyordum, hergün 3'er 5'er fenerblog'a ekleniyorlar ve inanılmaz keyifli içeriği olanlar var..!! Bunları eğer fenerblog olmasa keşfetmem ne kadar sürerdi bilmiyorum..!? Bu renkdaş blogları(daha erken.!) tanıma fırsatı bulmam bile ne kadar iyi bir iş yapıldığının(en azından bence!) göstergesidir..!!
Mesela AZAPAZA diye bir arkadaşın kendi adındaki bloğuna baktım bugün, bir Işıl Alben postu var ki bayıldım..!!
Ya da Zalim Çocuklar'daki Emre ve Tribün Tabuları adlı post, tek kelimeyle tribün kokan harika bir yazı olmuş..!!
Ve bunlar gibi o kadar çok blog tanıma fırsatım olduğu için bile, fenerblog fikrini ortaya atıp hayat geçirenlere teşekkür etmeliyim..!!
Bir de unutmadan Yiğit Yılmaz'ın yapmayı planlayıp şu günlerde hayata geçirmek için uğraştığı pankart projesi var..!! Manisa ya da Kayseri maçına hazırlamaya çalıştığı pankart ile ilgili post burada..!!
Tüm bu tanışmalar ve yapılanmalar biz Fenerbahçe'li bloggerların uzun zamandır böyle bir oluşuma hazır olduğunu gösterir nitelikte..!!
Yiğit'in pankartından sonra sırada toplu bir maç günü keyfi olabilir, aslında mutlaka olmalı..!!
İyi başladık ve bence çok daha iyi gidecek..!!
Gerçi üstad yıllar önce söylemiş zaten;
"Biz Fenerbahçe'liyiz.. Bizden çok adam çıkar..!!"

2 yorum:

MuL€ dedi ki...

katılmamak ne mümkün..harika oldu cidden hem sitenin tasarımı vs açısından hem de renkdaşlarımızı görmek açısından çok faydalı oldu emeği geçen herkesin ellerine sağlık..

C3Moi dedi ki...

ödüle az kaldı

http://kontorland.blogspot.com/2010/03/2k10torland-blog-odulleri.html