10 Mart 2010

Arsenal naapmış öyle..!?

Bu hafta en çok izlemeyi istediğim maçtı Arsenal-Porto karşılaşması..!!
Bütün programımı ona göre yapmış işten saat 9'da çıkmıştım, 10 dakikada karşıya geçer Çamlıca'dan çiğ köftemi alır, en geç 9 buçukta evde televizyonun karşısında olurum diye düşünürken en olmayacak yerde, Boğaz Köprüsünün üzerinde motorun gaz teli kopunca geçici olarak onarıp servise gidip motoru bırakarak eve gitmem 11 buçuğu bulmuştu ve doğal olarak maçı izleyemedim..!!
Ancak bekleyip geniş özetini izleyebildim ve kısaca Bendtner ve Arshavin'in gecesi olmuş diyebilirim..!!
Goller 9, 25 ve 90'da Bendtner, 63'te Nasri ve 66'da Eboue'den gelmiş..!! Nasri'nin golü özellikle çok güzeldi..!

Arsenal Van Persie, Fabregas ve Gallas gibi önemli oyuncularının olmamasına rağmen, Wenger'in Nasri ve Arshavin'i çok iyi kulanması ve bu oyuncularında verilen görevi yerine getirmesi sonucu eksikler hissedilmeden Porto'yu resmen ezerek yenmişler..!!
Zaten üstteki fotoda Jesualdo Ferreira'nın hali Porto'nun maçtaki durumunu özetler nitelikte..!!
En nihayetinde teknik bir arızadana dolayı maçı izlemedim ama Arsenal'in Şampiyonlar Ligi'nde daha önce 5 attığı son maçı(maalesef!) izlemiştim zaten..!!
Artık bu akşamki Manchester Unt.-Milan maçına kısmet..!!

Hiç yorum yok: