19 Ocak 2010

Antalyaspor 4-3 Fenerbahçe..!!

Dün akşam Antalyaspor ile Fenerbahçe arasında Antalya'da oynanan Ziraat Türkiye Kupası maçında, sahada hakem Özgür Yankaya, televizyonda ise Ömer Üründül'e rağmen atılan 7 golüyle çok güzel bir maç izledik..!!
Bu sezon bir iki tanesi haricinde hemen hepsini izlediğim kupa maçlarının en zevklisi olduğunu söylemek abartı olmaz, hatta sahadaki takımlardan birinin(Fenerbahçe :D) en ufak bir iddaasının olmaması nedeniyle şaşırtıcı bile sayılabilir..!!
Fenerbahçe'nin her zamanki mevcut kadrosundaki oyuncuların yerine yedekler ile başlaması ve bu yedek oyuncuların da(özellikle transferde yavaş kaldığımız şu günlerde.!) oldukça başarılı performans göstermesi beni ayrıca sevindirdi..!!
Kaleci Mert'in yediği golleri aslında defans olarak yedik.! Bilica ve Lugano'nun arasındaki uyumsuzluğun bence en büyük sebebiyse Baroni'nin olmamasıydı..!! Ali Bilgin geldiğinden beri en mücadeleci görüntüyü(belki de tribünlerin protestosu yüzündendir, bilinmez.!?) sergilerken Dos Santos resmen zirve yaptı, savunmada, hücumda heryerde pozitif olarak vardı..!!Merakla beklenen ise Gökhan Ünal'ın oynayıp oynamayacağı, oynarsa nasıl bir performans göstereceğiydi..!! 70'de oyuna girince pek yabanclık çekmeden elinden geleni yapmaya çalışıp biri golle sonuçlanan iki asist yaptı..!! Pek uyum sorunu yaşayacağa benzemiyor ama bunu zaman gösterecek artık..!!
Hakem Özgür Yankaya, Lugano'nun Djiehoua'yı ceza sahasına girerken yaptığı kartlık(kırmızı.!) faul haricinde sonuca direk etki edecek hata yapmadı ama oyuncular karşısında çok ezilip bir türlü disiplini sağlayamadı ve bir çok kartlık hareketi es geçti..!!

1 yorum:

Enes İLHAN dedi ki...

Ben dünkü Fenerbahçe'yi her şeye rağmen çok beğendim. Dos Santos harikaydı, Ali Bilgin'i hiç öyle izlememiştim bugüne kadar, Özer fena değildi zira attığı gol muhteşemdi, Güiza yine her zaman ki gibi ama onunda attığı gol bana Mehmet Topuz'un attığı golü hatırlattı ve güzel bir goldü. Ben maçın 3-1 den sonra Fenerbahçe'nin bu denli istekli oynayacağı aklımın ucundan bile geçmezdi. Fenerbahçem bana umut verdi dünkü maçıyla hemde formalite olması rağmen!