26 Nisan 2009

Ron-believable..!!

Birgün önce yaptığım ve O.Lyon ile Psg sayesinde ilk maçta yattığım(o maça üst oynamıştım..!!) kupondan sonra dün daha sık eleyip dokuyarak bir kupon yaptım..!!
yaptığım kuponun en banko maçı olarakta Man.United-Spurs'u işaretledim..!! İlk yarı 2-0'ı görünce "tamam bu kuponda ilk maçta yatar.." diye içimden geçirmedim değil..!! Fenerbahçe maçı bittikten sonra kupondaki diğer maçları kontrol etmek için X-scores'i açınca ve 5-2'yi görünce gözlerime inanamadım..!! The Sun'da yer alan maçın haberine göre 22 dakikaya 5 gol sığdıran "Kırmızı Şeytanlarda" hırslı ve güzel oyununu 2 gol, 2 asist olarak tabelaya yansıtan Rooney sahanın en iyi oyuncusu olmayı fazlasıyla haketmiş..!!
Aslında maçın sonunu en güzel özetleyen kareler aşağıda ve yukarıda..!!
Rio Ferdinand'ın Rooney'in ikinci golünden sonraki sevincindeki yüzüne yansıyan hırs..!!
Ferguson'un gurur ve mutluluk dolu ifadesi ve Redknapp'ın olan biteni hala kavrayamamış bakışı..!!

Hiç yorum yok: