3 Mayıs 2009

Ben sıkılmadım, peki ya siz..?!

Beşiktaş 1 - 2 Fenerbahçe
3'üncü dakikadaki şutu ve Emre ile tartışması dışında sahada olmayan Deivid'in liderliğinde, Semih ve Emre oyundan çıkana kadar Bjk'ya evini dar etti Fenerbahçe(m)..!! Yunus Yıldırım'ın bütün takdir haklarını Bjk'den yana kullanması, Ali Bilgin ve Deivid'in abuk top kayıpları ve Aragones'in akıl dolu(!) oyuncu değişikliklerine rağmen Fenerium'larda ligin ilk yarısı satışa çıkan "2'de 1" t-shirt'lerinin satışını arttırmak için ellerinden geleni yaptı Çubukluyu taşıyanlar..!!
Emre, Semih, Guiza, Carlos vs hepsi çok iyi mücadele ettiler ama gerçek yerinde oynamamasına rağmen Gökhan Gönül birbaşkaydı bu akşam..! Savundu, saldırdı resmen savaştı, helal olsun ona..!! Bu arada Aziz Yıldırım ile Yıldırım Demirören'in birlikte bir yemekte biraraya gelmesini fırsat bilerek kalemlerini bileyenlere iyi kapak olmuştur bu skor..!!
(harbi yaa bu 5'inci 2-1 dimi..?! bu skordan sıkılan varmı..?! :))




2 yorum:

B U Z G İ B İ G O L dedi ki...

Bütün takdir haklarını Beşiktaş'tan yana mı kullandı Yunus Yıldırım? Bu nasıl bir fanatikliktir, bu nasıl bir gaddarlıktır? Pes! Ernst'in penaltı pozisyonundan tut, Deivid'in oyundan adım adım çıkışına seyirci kalmasına kadar pek çok yanlışı var Yunus Yıldırım'ın. Ama bu zeytinyağı edebiyatı yok mu, insanı usandırıyor!

tamchee dedi ki...

Blog'un heryerinden fışkıran Fenerbahçe sevdamın adına "fanatiklik" deniyorsa, evet fanatiğim ama "gaddar" biraz acımasız olmuş..!!
Ernst'in penaltı pozisyonu(yıllarca tv'lerdeki yorumculardan öğrenebildiklerim kadarıyla) "bence" penaltı değil..!!
Deivid'in adım adım çıkışına da Y.Yıldırım 5 dk uzattı, hatta geçti bile..!! Eğer bu postta yazan yorumumu "zeytinyağı edebiyatı" olarak tanımlıyorsan ve usanıyorsan gerçekten üzgünüm ama üzerine basa basa tekrar ediyorum "bu benim yorumum"...!!