3 Şubat 2009

Yaşar Duran!!!

84 senesindeki ilk "sekizlik" İngiltere maçında kaleyi "koruyan" Yaşar 87'deki ikinci ‘sekizlik’ maçın kadrosunda yer almadığını görünce “müthiş sevindiğini”belirtmiş ve maçtan hemen sonra ikinci seri golleri yiyen kaleci arkadaşı Fatih Uraz için “onunla o kadar iyi dostuz ki, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez.."demişti..
Başka bir röportajında ise "Ben çok şanssız bi kaleciydim.. Bana yazık oldu, ama benim şanssızlığım şurdan kaynaklanırdı.. Ben karşı takım forvetlerini çok iyi tanırdım, yapacakları hareketleri önceden sezebildiğim için erken hareket ederdim.. Ama onlar benim tahmin ettiğim hareketi kazara yapmaz öyle olur şöyle olur ve ben şanssızca gol yerdim.. ben aslında iyi kaleciydim!!" demişti..

Güzel insan, samimi-komik adam "kova yaşar"
Rahmetli babamın bir tekerlemesi vardı onu söyleyip hep dalga geçerdi benle ve dolaylı olarak Fenerbahçe(m) ve kaleci Yaşar'la; dünyada en çok ne yaşar? Eşşek Yaşar...



Hiç yorum yok: